mxjonsson

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linn Jonsson - 18 januari 2012 13:46

Skulle ha tvättat crossen och fixat allt igår, men eftersom mamma skulle städa på Terra " pappas jobb " idag, så tänkte vi att jag tvättade idag istället, eftersom jag har min hoj ståendes där. 

Ja, hojen är tvättad, men hade tänkt kränga däck, byta handtag, göra ren luffilter. Men när man inte har några däckjärn,tejp, eller plasthandskar så går de inte att göra något av dom där tre sakerna. Så nu står hojen halv ren, ska göra resten imorgon. Måste prata med pappa om vi har nå däckjärn också. 


Ska ta tag ännu en gång i den där förbaskade frisör teorin. Skriv en lathund åt sig själv, med punkter jag inte kan och inte hittar all fakta om går inte framåt. Men får göra de bästa av situationen, men idag ska de vara klart och inskickat.

Så de är lika bra att börja nu.


/ LJ

 

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards