mxjonsson

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Linn Jonsson - 20 januari 2012 18:30

Veckorna bara rusar förbi nu. Det har redan gått en termin sen man började skolan. Känns som de var igår vi började. Men inte då. Denna termin har varit till och från. Jag går den linje jag vill, trivs grymt bra med linjen, jag tycker verkligen de är kul att hålla på. Men har i huvudet om jag verkligen kommer klara av att jobba som Frisör med min nacke och huvud. 

Dom tankarna finns, men nu gör jag de jag tycker är kul, så får vi se vad de blir. 

Men saknar ändå den där känslan att verkligen vilja gå till skolan, som jag hade förra terminen då jag gick med Gläntan. Det är helt klart bästa klassen jag gått i, så grymt härliga personer. Allt va så enkelt, även om de va en piss tråkig lektion/ämne, så blev varje lektion kul. Saknar det verkligen.


Skrev inget igår, för hade verkligen ingen ork eller lust. Var på riktigt kast humör, hela dagen. Tog mig en riktig lån sovmorgon till halv 11, börjar 12:40 på Torsdagar, rätt skönt. Så har bara Idrott. 

Igår hade vi Cirkelträning på Friskis och Svettis, tycker sån typ av träning är grymt roligt. 

Det var mitt första träningspass på över 2 månader. Eftersom jag varit dålig inte kunnat äta osv, sen efter de åkte jag på rejäl förskylning/ögoninflammation. 

Men fy satan vad skönt de var att få ta ut sig, var helt slut efter passet. Kändes riktigt bra, för att ha min kassa kondition. 

Har mycket lättare att träna när man är flera, än att gå på ett gym själv, då har jag ingen motivation alls. Så sånna här pass är guld.

Men vaknade i morse och kom knappt hur sängen. Ont i varena jävla muskel i kroppen, men låren är värst. Ohh, vill inte veta hur de kommer kännas imorgon...

Så nu blire gym till veckan ! 


// LJ

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards