mxjonsson

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

En tom känsla.

Av Linn Jonsson - 20 mars 2012 22:46

            Fattar inte vad det är. Aldrig känt denna känsla förut.

En tom känsla. Vet inte vad jag vill. Vet inte vad jag känner.

Allt känns som en enda stor jävla röra. Känns som jag försöker inbilla mig att det är bra.

Jag vill att de ska kännas bra. Men än vad jag gör, så känns de bara knas.

Ensamhet, tomhet, besvikelser. Det är mycket som är negativt just nu, men samtidigt går de bra också.

Men någon starns tar den där jobbiga känslan över.


Känslorna spelar mig ett spratt. Just nu vette fan vart jag har dom.

Eller jag vet vad jag känner delvis, men ändå så osäker.

Jag vet själv att de aldrig kommer ske, skulle det ske, så vet jag inte om jag skulle våga.

Stunderna känns så grymt bra, i närheten, jag faller tillbaka. Men efter varje gång, faller jag till botten.

Det känns bra direkt efter, men ju mer jag går och tänker och grubblar, blir jag bara besviken och ledsen.

Är rädd att bli sviken,som många gånger förr. Är less att gå igenom samma skit om och om igen.

När man tror man nått toppen, och går vidare på stigen,så slutar de ändå i samma stup till slut.



Det är bara en del, av alla känslor och tankar som gör mig galen just nu.

Det som enda som är positivt just nu är hojåkningen.

Helgerna, på banan, massa härligt folk omkring sig, bästa vännen, hojen, ljudet,körningen.

Det är då jag mår som bäst, de är då jag kan släppa allt för stunden.

Än hur jävligt det är på sidan om, så är den stunden oslagbart !




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Jonsson - 7 maj 2012 21:39


I torsdags kväll rullade jag och Fredde ner mot Tirbo, för en dags läger med Anders Eriksson som jag vann på 24Mx. Det blev en fullspäckad dag innan vi kom iväg. Fick delarna till min 125 a klockan 12. Iväg med veven för balansering, vid 3  var den k...

Av Linn Jonsson - 25 april 2012 19:27


Det känns som de är mycket nu sista veckorna innan sommarlovet. De är slut prov, prov på allt vi gjort inom frisör praktiskt, Engelska Nationella, idrotts uppgift som jag måste få VG på.  Frisör provena är jag inte nervös alls inför, men jag ångrar...

Av Linn Jonsson - 18 april 2012 21:56


Har praktik denna vecka, på Salong Helen här i stan. Bytte från min förra,för de kändes inte rätt. Men har bara varit på den nya i Måndags, var hemma med huvudvärk i Tisdags och idag var vi ledig för dom påsalongen var på kurs. Men hitills är min b...

Av Linn Jonsson - 12 april 2012 22:01

        Dessa godingar skulle sitta passa fint i min vanliga garderob och i cross garderoben,så ett  Vevparti till hojen,står högst  på min önskelista just nu !  ...

Av Linn Jonsson - 10 april 2012 23:10


      Oceans apart day after day And I slowly go insane I hear your voice on the line But it doesn't stop the pain If I see you next to never How can we say forever Wherever you go Whatever you do I will be right here waiting for you Whatever...

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards