mxjonsson

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Linn Jonsson - 8 mars 2012 21:27



Mitt huvud har inte alls velat sammarbeta med mig idag, huvudvärk sen jag klevupp ur sängen i morse.

Tur det blev en kort dag, vi var ute i Skjulsta på idrotten och hade isvak. Det var frivilligt om man ville bada.

Eftersom jag legat sjuk i 2 ½ vecka, och precis blivit frisk, så kändes de rätt riskabelt, och det var nog kallt

att vara med och kolla. Men tycker dom som badade gjorde de grymt bra.


Slutade vid 10, så då tog jag bussen tillbaka till stan, gick och käkade lunch på waynes, har länge velat testat,kyckling spett med bulgur och tzatsiki, den verka grymt god där, och vetni ? Den var grymt god!


Direkt när jag kom hem, tog jag med mig Bubba och la mig och kikade på tv där ajg tvär slocknade, vaknade vid 5.

Så nu har jag tvättat alla hjälmar och stövlarna, bara glasögonen kvar att fixa imorgon, sen är jag READY TO RACE !


Känns bra inför helgens hoj åkning. Suget finns verkligen där, nu är det snart 4 veckor sedan jag körde sist. Tur de är lördag snart !

 


 

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards