mxjonsson

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Linn Jonsson - 27 mars 2012 21:04

   

Fastnat för denna bikini, så den står på inköpslistan.

Linnet skulle inteheller sitta helt fel.

Allt är från Cubus.

Av Linn Jonsson - 27 mars 2012 10:01

I Fredags fixade jag och Fredde mina länkagelager och fixade klart hojjarna till Lördagens träning i Arboga. Vi käkade god mat som Åsa hade lagat och ritkigt god efterrätt, blåbärspaj! Efter det så blev det bada tunna innan vi satte ihop hojjen och lastade. Innan vi var klar så var klockan redan 12. Så Fredde skjutsade hem mig.


Lördagen var det ingen sovmorgon inte. 07:00 ringde klockan. Fredde skulle komma klockan 8 ochhalv 9 skulle vi möte Elin på Statoil vid Västerleden innan vi tog sikte mot Arboga.


Det var inte alls lika mycket folk denna lördag som lördagen före. Banan var ny fixad och slätad.

Första passet var så sjuk roligt ! Heelt slät sand bana, har nog aldrig kört så fort på sand någon gång. Men på andra passet sa 125 an upp sig. Vevstakslagren pajja. Så det blir total renovering av 125 motor nu.

Men fick dela hoj med Fredde, så vi körde olika pass. Men de va tungt att köra 450.

Till en början rammla jag 3 gånger minst per varv. Men jag orka lyfta upp hojen och kicka igång och komma iväg helt själv. Utan att  bli trött ! Det trodde jag inte.

Det blev 2½ pass, och de gick bara bättre och bättre. Jag hade riktigt roligt trotts att de är grymt stor skillnad att köra 450 än 125. 


Må säga att jag är imponerad av elin ! Första gång på bana i år och vi börja med riktigt tung sandbana. Och hon fixa de galant! Du körde riktigt bra vännen !  Detta gör vi om fler gånger <3


Tack Fredde Matte och Elin för en toppen dag, !


         

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards