mxjonsson

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Linn Jonsson - 21 mars 2012 17:30

Idag känns de som en bra dag. Vaknade innan klockan, utvilad och av att solen lyste.

 Rätt bra start på dagen om ni frågar mig.

Började inte skolan förrän 12:40, så tog och gjorde mig en orednlig lunch, som jag annars är vädligt dålig på att äta.

Hade salong på eftermiddagen, vi fönade herrdockor. Rätt roligt och bra gick de, är dock inte klar än.

Men finns inge träligare än när man ska göra något nytt och de tar flera gånger innan man lyckas få in tekniken.

Men så är de ju med en del saker trotts allt.

Det har varit grymt väder hela dagen, sommarn är verkligen på G nu.

Inväntar helg nu, för då blir det hoj åka i Arboga!  I like it !

Och imorgon kommer mina nya kläder. gooooodie!


// LJ

     


Av Linn Jonsson - 21 mars 2012 09:07

Jag bloggar inte för att söka uppmärksamhet eller något åt de hållet.

Jag bloggar för jag tycker det är skönt att skriva av sig.

Vissa gånger kanske de räcker med att skriva, ifall man inte känner för att prata.

Alla har vi våra ner och upp gångar, bra eller mindre bra dagar,

Bara för att man skriver,tänker så berhöver de inte betyda att man är nere i skiten.



.


Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards