mxjonsson

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Linn Jonsson - 7 november 2011 21:16

Lovet bara försvann. Det sägs att tiden går fort då man har roligt. Jag har haft en riktig skönt och roligt lov. Har hunnit med att köra hoj, vara med min fina pojkvän. Det blev även en spontan tripp till Sundsvall med Mamma. Blev en natt hos Moster. Sedan åkte jag till mina små kusiner som har blivit så stora nu, usch vad tiden går fort. Men vi har ju fått vårt lilla tillskott i släkten, våran Hilmer. <3 Så jag fick turen att gosa med honom i tre dagar. Jag njöt av varje sekund ! På onsdagen åkte jag och Farbror med Melker och Astrid på Himlabadet, de va riktigt mysigt och roligt.

Älskar verkligen att åka bort till släkten, alltid lika mysigt och man kan slappna av. Speciellt nu när det inte händer så ofta eftersom det är en bit att åka, så tar man verkligen vara och njuter av dom stunderna. 

Avslutade mitt lov med en helg hos min pojke. På lördagen var vi på S1 och kikade på Parenduron som Mattias och Rasmus körde, dom var så duktiga !  Men fy vad kör sugen man blir då man sitter brevid och kollar. ;)


Kan resultera att mitt lov har varit toppen,  !



Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards