mxjonsson

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Linn Jonsson - 22 november 2011 18:54

Denna dag har varit riktigt bra. Även fast jag hade engelska lektion i morse. Men känns så bra att kunna gå till

engelska lektionerna nu, utan att känna ångest och tycka att det är jobbigt. Nu är de istället kul, jag känner att jag

klarar av, jag kan. Fick E (Godkänt) på min engelska uppsats, som jag skrev om säkerheten inom motocross, atv, enduro osv. Men att få ett E kändes som ett F (MVG). Så mycket betyder de för mig nu att klara av engelskan. Detta är första gången jag tycker det är roligt under alla dessa år med engelska.


Slutade 11:40 som alla andra tisdagar. Så då hämtade Mamma upp mig i stan så åkte vi till elgiganten och köpte Playstation 3. Som jag velat haft så länge nu. Sedan forsatte vi till Lager 157 som var helt nytt för oss. Och jag blev positivt överraskad än vad jag hade förväntat mig. Skulle kunna handlat med mig halva butiken hem om jag fick. Men Fick med mig en Pippi tröja, strumpor, ett par jätte fins tjock/knä sockar, 3 linnen och en mössa hem. Taaack Mamma !

Ska tjata med mig mamma dit igen efter jul.


Nu börjar Halv 8 hos mig om 1 minut, bäst jag springer ner.


/ LJ

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards