mxjonsson

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Linn Jonsson - 14 november 2011 21:56

I lördags bar det av emot Kungsör bana för träning. När vi kom fram var banan helt ny slätad, de enda som inte var fixat var hoppen, men vad gjorde de när hela banan annars var toppen.


Körde första varvet stående, andra varvet tesat inner/ ytter och tredje varvet börja gasa. Kändes bra redan då. Men de var svin kallt om fingrarna, han inte mer än 2 varv i början på varje pass, var jag tvungen att åka in och få upp värmen i fingrarna, men när dom väl var varma gick det.


Jag är ingen sandåkare, har aldrig gillat sand, jag har aldrig kunnat sagt att " faaan vad bra det gick idag "  när jag kört sand. Men efter denna dag kunde jag ändra på det. Fy faaaan vad kul de va och satan vad bra det gick, om man får säga så, men kändes så bra att de kunde gå bra på sand för en gång skull.

Jag gjorde inga "microstopp" i kurvorna, jag dutta inte på gasen lika mycket som jag bruka, Jag vågade gasa, jag vågade testa. Efter prat och råd med Rasmus blev de bara ännu bättre. Jag är riktigt nöjd med dagen. Men jag vet att det finns massor att träna på och förbättra. Men de är efter sånna här träningar man bara vill köra mer mer mer,träna och utvecklas mer.


Inte nog med det, så fick jag träffa en hel del tjejer från teamet igen, Nina, Kim, Sara, Anna var där. Bästa tjejerna!


 Bäst av allt, var att få träffa min saknade vän, Jennifer, <3


Blev ett litet inlägg om lördagen, känns som de blev rätt hoppande, men trött och fokuserad just nu.

Nu blire dejta kudden, Natti! / LJ


 
Av Linn Jonsson - 14 november 2011 16:56

När jag gjorde min blogg la jag bara upp en vanlig bild som header, ganska tråkig.

Men fick för mig nu att jag skulle göra en riktigt header, Så slängde snabbt ihop något.

Jag har inte alls någon aning om hur man gör i ps så de fick bli i paint, men jag är nöjd, speciellt

att den passade in på bloggen så bra.


// LJ

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards