mxjonsson

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Smärta

Av Linn Jonsson - 21 januari 2012 16:35

Nästan så jag kan säga Godmorgon för min del. Klev upp ur sängen för 1 timme sedan. Har varit värsta morgonen av alla under dessa 11 år med huvudvärk. 

Den började smyga sig på igår kväll, men den smärtan är jag van vid, så de va inge mer med det. 

Vaknade 8 i morse av att huvudet bultade, än hur jag låg gjorde de ont, även när jag låg stilla.

Tanken på att kliva upp ur sängen, enns resa på dig fanns inte. Har aldrig känt den smärtan förut.

Nog för att jag har haft gånger då jag bara velat ligga i ett mörkt rum, utan ljud eller nått. Dom gånger sker inte ofta.

Men detta var 10 gånger värre. 

Vid halv 12 masade jag mig ner för att ta en alvedon och Ipren, lyckades på i mig en macka, sen tog jag med mig Puh igen och gick och la mig. 


Läkaren ringde mamma i Torsdags och berättade att röntgen bilderna såg bra ut, inget som syndes som var nå knas.

Hon skulle prata med neurologen om hur vi ska gå till väga. Men tills vidare skrev hon ut Citodon som jag bara får ta då jag har extremt ont. Var skönt att höra att de inte var något på röngten bilderna i alla fall, men vill ha en diagnos!


Så mamma åkte och hämtade ut tabletterna idag, var ju lämpligt att vi hade hunnat fått dom. Så tog sen sådan, forsatte sedan att sova tills mamma kom in vid 3 tiden och frågade hur det var. 

För en gångs skull, hjälpte tabeltten, de tog inte bort all värk, men den värsta. Har under alla år testat alla möjligt sorters tabletter, men inget har hjälpt. Så känns bra att veta att dessa tar bort den värsta smärtan. 

Hoppas de håller i sig nu, så de inte kommer tillbaka ikväll.




 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Jonsson - 7 maj 2012 21:39


I torsdags kväll rullade jag och Fredde ner mot Tirbo, för en dags läger med Anders Eriksson som jag vann på 24Mx. Det blev en fullspäckad dag innan vi kom iväg. Fick delarna till min 125 a klockan 12. Iväg med veven för balansering, vid 3  var den k...

Av Linn Jonsson - 25 april 2012 19:27


Det känns som de är mycket nu sista veckorna innan sommarlovet. De är slut prov, prov på allt vi gjort inom frisör praktiskt, Engelska Nationella, idrotts uppgift som jag måste få VG på.  Frisör provena är jag inte nervös alls inför, men jag ångrar...

Av Linn Jonsson - 18 april 2012 21:56


Har praktik denna vecka, på Salong Helen här i stan. Bytte från min förra,för de kändes inte rätt. Men har bara varit på den nya i Måndags, var hemma med huvudvärk i Tisdags och idag var vi ledig för dom påsalongen var på kurs. Men hitills är min b...

Av Linn Jonsson - 12 april 2012 22:01

        Dessa godingar skulle sitta passa fint i min vanliga garderob och i cross garderoben,så ett  Vevparti till hojen,står högst  på min önskelista just nu !  ...

Av Linn Jonsson - 10 april 2012 23:10


      Oceans apart day after day And I slowly go insane I hear your voice on the line But it doesn't stop the pain If I see you next to never How can we say forever Wherever you go Whatever you do I will be right here waiting for you Whatever...

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards