mxjonsson

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Linn Jonsson - 2 februari 2012 16:01

Sitter här och lyssnar på musik och pluggar Idrott som redan skulle varit inlämnad. Fick uppgift att göra ett tränings schema som ska inehålla uppvärmning, Övningar, Stretching och även fakta om Styrketräning av olika slag. Rätt rolig uppgift, eftersom jag har intresset för det. Men nu går de väldigt tungt. Schemat är klart, vad som händer med kroppen osv när man styrketränar är klart, men olika sätt att styrketräna på och vilket sett som passar olika personer har jag kört fast på. Lyckades skriva om Isometrisk träning, som jag aldrig hört talas om förut, så nå  nytt har jag då allt lärt mig, men fler sätt, de sår helt stilla i lilla Linns hjärna just nu. Men innan kvällen är det nog löst.


Vaknade  imorse med den där förbannade huvudvärken, klev inte upp förrän vid halv 12, så blev hemma idag. Har missat alldeles förmycket skola detta år. Nog för att huvudvärken är en stor del av orsaken, men har vart förskyld, magsjuk, ögonifnlammation och allt vad de nu är. Jag känner att jag ligger i fas i skolan, men en del lärare tycker tydligen inte de. Finns ju andra som går mer i skolan än jag och skiter i saker och har ig varningar, jag har anledning till varför och kämpar och har hyffsade betyg och inge ig varningar alls. Dom vet om mina problem, så va där felet ? Blir bara irriterad...

Nog om det, nu ska jag laga lite mat innan jag tar itu med de sista pluggandet.


/ LJ  

Av Linn Jonsson - 2 februari 2012 13:04

Första gången jag körde 250.

Åhh vad jag saknar det !

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards