mxjonsson

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Linn Jonsson - 3 februari 2012 18:58

Vilken vecka. Vill inte uppleva den igen. Ändra bra var hoj åkningen i Uppsala, den var grym! Men resten har varit ett helvete. Inget jag tänker gå nå djupare in på, men de börjar gå åt rätt håll nu. Hoppas verkligen det håller i sig, för jag vet, de kan bli bra, om vi kämpar!


För precis en vecka sedan satt jag här, med tårarna forsandes ner för kinderna och ett hjärta som värkte. Hjärtat värker fortfrarande och de händer att tårarna forsar vissa stunder nu med. 7 dagar, 7 tomma och ensamma dagar utan min Puh. Jag önskade mer än allt att jag hade dig här nu, i mitt liv. Men jag tänker på dig varje dag, vet att du har de bra där du är, du är den vackraste katten i katt himmlen!


På tal om katter, har jag suttit och kollat lite efter en ny katt. De låter kanske hemskt att man har tankar att skaffa en ny efter en vecka. Finns ingen som ersätter Puh, ingen kan ta den speciella känslan.

Jag har två helt underbara katter till som jag älskar otroligt mycket. Men de var tre nu är dom bara två, de fattas nått, de märks på Molly och Nasse med. Har suttit och kikat lite, men inte hittat någon jag fallit riktigt för än. Så de får vänta.


Nog med det.

Idag var det jag som stog för kockningen här hemma. Det blev fläsk Wook med nudlar och ris. Det verkade verkligen gå hem hos mamma och pappa. Här är de inge fusk mat, utan riktigt grönsaker och allt, de blev faktist riktigt gott. Sedan bakade mamma en god kladdkaka med hallon och grädde, mums kan jag säga att de var !


Nu sitter jag här och är på väg och ska hoppa in i duschen. Upp tidigt imorgon sen iväg till Västerås, längtar !


På söndag är det Köra i strängnäs som står på Schemat, hoppas de kommer ett gäng och kör.

Bäst av allt, både Mamma och Pappa följer med och kollar, de var inte igår <3


Detta kan inte bli annat än en jävligt Grym Helg !


// LJ

     

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards