mxjonsson

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Linn Jonsson - 28 februari 2012 21:00

En dag med huvudvärk och läkarbesök.

Jag har ätit p-piller sedan jag var 13 år pga mensvärkarna. Har funkad hur bra som hellst.

Men nu sådär 5 år efter kommer min neurolog på att jag inte ska äta p-piller eftersom pappa har haft två proppar/stroke.

Så fick kallese till Gyn idag, för att hitta något annat så jag slipper värkarna.

Men vad tror ni inte jag kommer hem med då?  Jo, nya p-piller fast annan sort.

Hon tyckte att eftersom jag ätit de så länge så skulle risken va minimal att jag skulle få propp.

Hon visste knappt varför vi var där. Så ska nu testa dessa i 3 månader sedan tillbaka.

Men frågan är ju bara vad neurologen säger.


Det är mycket läkarbesök nu. Nästa vecka har jag två.

Tisdag är det tandläkaren, Onsdag ska jag ta EKG och prover.

Så väntar jag på tid till ögonläkarn på sjukhuset.


Men känns bra att dom gör det ordentligt. jämfört med vad Sundsvalls sjukhus som bara strunta i det sista åren.

Nu ska jag invänta att bigbrother ska börja.

 

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards