mxjonsson

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Linn Jonsson - 27 februari 2012 18:44

Så var man tillbaka på skolan igen efter en veckas praktik och en veckas lov, men för mig 2 veckors sjukliggandes.

Jag blir tokig snart, för de ger sig inte, min hals värker värre än innan. Vill bli frisk till helgen, för jag vill köra hoj!

Nu är de över två veckor sedan, såde börjar suga i cross tarmen.


Fixade håret idag på salongen, trodde de skulle bli bättre, vill inte gå orange/gul hårig. Men vet inte vad de blev. Jävla skit kvalité jag har på mitt hår nu. När jag började förra året hade jag lyckats fått bra kvalité, sånär jag skulle bli mörk röd så förstörde dom de eftersom de blev fel två gånger. Sen efter de är de skit, går av direkt jag gör något... Tur de finns inpackning, silikondroppar och lite annat jag har i,så de känns inte så slitet. Men vill jubli blondie, men de får nog vänta och ta sin tid.


Efter skolan var vi och tittade på kissekatt ungar,  fy så söt man kan vara. Skulle kunna tagit med allihopa hem.

Men på Fredag får jag hem denna goding.

En liten pojke på 8 veckor, som är Min Min Min, bara MIN <3


 

// LJ

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards