mxjonsson

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Linn Jonsson - 25 februari 2012 23:42

Kl 9:00 drog jag och Fred till Sättna för att kolla SkoterEnduro SM. Vi stog största dels med Hubbe som var funktionär. Så vi såg en bra bit. I pausen vare veteran race och Freestyle.

Jag som alltid brukar ha med mig systemkameran när jag åker, lämnade den hemma i Eskilstuna.

Klart deär typsiskt när de väl händer något som skulle varit perfekt att fota.

Var riktigt roligt att kolla på något annat än cross. Träffade massa Njurunda Mk folk också. De blir långt mellan gångerna.

Saknar cross skolan, tränarna, gruppen. Man såg alltid framemot Tisdagarna då vi hade träning, oavsett väder eller hur banan var , så till 99% körde vi alltid.


Men jag har fått upp ögonen för något nu, Skotercross! De kliade i hela kroppen för att få testa.

De ser så otroligt jäkla roligt ut !  Men de är ju jäkla typsikt att man fastnar för de som alltid är så dyrt.

Så jag får hålla mig till crossen och drömma vidare om skotercross.

Men vem vet, kanske i framtiden ?


Vi blev inte kvar hela dan, såg kvalet och halva finalen sen frös vi så då for vi hem. Och jag slocknade direkt i bilen, han inte mer än innan för dörren och till soffan så sov jag igen, vakna vid kl 6 av att Fred väckte mig.

Chokerade nog kroppen med att vara ute en hel dag efter att legat sjuk i 2 veckor.

Men de var det lätt värt.


Ska nu ta och packa iordning mina väskor, för imorgon är de hem färd som gäller. 10:00 går tåget från Sundsvall.


// LJ

Kommer en film på Njurundas skoter stjärna Jonas Lantz som idag tog en fin 3:plats senare!

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards