mxjonsson

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Linn Jonsson - 5 februari 2012 18:31

Vaknade i morse i hopp om att termometern skulle visa lite varmare än vad den gjorde igår. Det var precis vad den gjorde, så de blev körning i Strängnäs idag.

Det var lite kallt till en början, men sen var de inge problem alls. Banan var bättre än vad jag trodde den skulle vara, men de var svår kört i början, Lite gammla spår sen sommarn ur vissa kurvor som jag hade svårt för, kände mig väldigt stel på hojen, inget flyt alls. Men de släppte mer och mer eftersom, hittade bättre spårval, litade mer på hojen.

Var mesig i början eftersom jag fick framhjuls släpp ett par gånger, för har ett riktigt kast framdäck, inga dubb på sidorna nästan. Men fick ur de ur tankarna och körde bara, och de gick ju.

Sista passet när jag åkte ut, redan på första varvet kände jag att de gick mycket bättre, men han inte hela varvet runt innan jag kommer till en kurva och gör världens kland vurpa och kopplingshandtaget går av längst inne vid fästet


Men inge problem tänkte jag, eftersom jag la ner ett nytt kopplignshandtag i lådan innan vi åkte. Vet att de är lätt hänt på vintern att dom går av. Åker in och ska byta, tro fan att de är fel handtag... Så där var de slut åkt.


Är väll inte direkt jätte nöjd med dagen. När de gick så jäkla bra i Tisdags på Uppsala. Så när både mamma och pappa var med också. Kändes surt att inte få visa Pappa min utveckling. För idag gick de sakta. Hoppade inget eller nått. Så är missnööjd över det.

Men är nöjd över att jag kände att de började släppa ju mer jag körde. Men man har väll sånna här dagar med.


Nu ska jag ta och fixa mig, sedan blire Bio med Fredde och David !

     


// LJ

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards