mxjonsson

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Det var bättre förr

Av Linn Jonsson - 7 februari 2012 19:15

Förstår inte hur endel tänker. Dom tänker nog inte alls. Eller tänker jag
fel. Men de känns inte så.

Jag saknar den där känslan jag hade första terminen i skolan här nere i
Eskilstuna. Jag längtade efter torsdagar- Fredagar, de va dom dagar jag gick i
skolan. För jag visste hur kul jag hade dom dagarna med härligaste klass
kompsiarna.


Jag kom till en helt ny stad, kände knappt någon, kom till en ny skola, fick
börja i en klass över mig. Minns hur nervös jag var. Men den välkommnad jag
fick, vilka tjejer ! När man bara gått nån vecka och dom frågar om man vill med
på de ena och de andra nån helg, på lovet. Ni har varit guld för mig !

Saknar er Tjejer !


Men eftersom det inte var den linje jag skulle gå, så bytte jag klass igen
efter Sommar lovet. Så nu går jag med Frisör 1 orna som som flesta är ett år
yngre än mig. Många tycker att ett år kanske inte låtar så mycket, att de inte
skiljer sig.

Nej, till viss del gör de inte de, de är induviduellt. Men visst märker jag
en skillnad.

Men hade inga problem första dagen att komma till en ny klass. Men de är
inte bra nu. De känns verkligen inte bra.


Jag storm trivs med linjen, just nu känns det som det är frisör jag vill.

Jag har känt redan från början att jag inte alls passar in i klassen. Jag
har ingen som jag har nån "kontakt" med. Jag läser inte alla ämnen,
jag har redan läst Matte och Svenska, så dom lektionerna är jag ledig, men de
är 2 lektioner iveckan, de kan inte påverka så mycket tycker jag.

Men jag är inte den lättaste att komma nära in på, jag är inte den som hörs
eller tarförmig i onödan. Men när jag tycker att något är fel, eller de gått
över gränsen, då säger jag de.


Men alla har mig nog som den tysta lilla som inte synns eller hörs, men där
har ni fel.

Just nu känner jag inte alls för att gå till skolan, de känns bara skit allt
ihopa.

Speciellt som de blev nu när vi ska ut på praktik nästa vecka...

Tänker inte gå in på de, men de känns inte bra...

Är less,förbannad, arg irriterad,åhhh ja vet inte vad....  

 
 
Ingen bild

Jimmy

7 februari 2012 19:24

Kan bara säga att jag känner exakt samma sak. Man försöker ta kontakt men dem flesta bara ifrågasätter allt man gör och om man börjar få kontakt med någon blir det bara skitsnack. Älskar linjen, passar inte in i klassen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Jonsson - 7 maj 2012 21:39


I torsdags kväll rullade jag och Fredde ner mot Tirbo, för en dags läger med Anders Eriksson som jag vann på 24Mx. Det blev en fullspäckad dag innan vi kom iväg. Fick delarna till min 125 a klockan 12. Iväg med veven för balansering, vid 3  var den k...

Av Linn Jonsson - 25 april 2012 19:27


Det känns som de är mycket nu sista veckorna innan sommarlovet. De är slut prov, prov på allt vi gjort inom frisör praktiskt, Engelska Nationella, idrotts uppgift som jag måste få VG på.  Frisör provena är jag inte nervös alls inför, men jag ångrar...

Av Linn Jonsson - 18 april 2012 21:56


Har praktik denna vecka, på Salong Helen här i stan. Bytte från min förra,för de kändes inte rätt. Men har bara varit på den nya i Måndags, var hemma med huvudvärk i Tisdags och idag var vi ledig för dom påsalongen var på kurs. Men hitills är min b...

Av Linn Jonsson - 12 april 2012 22:01

        Dessa godingar skulle sitta passa fint i min vanliga garderob och i cross garderoben,så ett  Vevparti till hojen,står högst  på min önskelista just nu !  ...

Av Linn Jonsson - 10 april 2012 23:10


      Oceans apart day after day And I slowly go insane I hear your voice on the line But it doesn't stop the pain If I see you next to never How can we say forever Wherever you go Whatever you do I will be right here waiting for you Whatever...

Presentation


Linn Jonsson
19 Oktober
Första året på Frisörlinjen på Johan Bauer i Eskilstuna.
Tränar och Tävlar i motocross.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Cross hunden


Ovido - Quiz & Flashcards